Contul meu
Ai deja cont?
Ai uitat parola?
Recuperare parola
Intra in cont
Bine ai venit, monentan nu esti logat.
Exista doua posibilitati.
Sa cumperi produse ca utilizator neautentificat
Realizare cont nou
Dureaza 30 de secunde sa iti faci un cont
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului
Cosul de cumparaturi
Cosul dumneavoastra este gol.
Wishlist
Trebuie sa fiti logati pentru a vedea wishlistul
Termeni si conditii

TERMENII SI CONDIȚIILE APLICABILE CUMPĂRĂTURILOR REALIZATE PE WEBSITE-UL WWW.NIGHTERS.RO

(”TERMENII ȘI CONDIȚIILE”)

Versiune actualizată la data de 14 Octombrie 2018

  1. Informații generale

1.1. Prin plasarea unei comenzi pe website-ul www.nighters.ro (denumit în continuare ”Website-ul”), dvs. vă exprimați în mod expres acordul cu privire la respectarea prevederilor acestor Termeni si Condiții. Acești Termeni și Condiții reprezintă acordul de voinţă dintre dvs. și BADEN DESIGN S.R.L., o societate comercială cu sediul în Strada 1 Decembrie 1918, Bl. Cc2, Nr. 1, Călărași, cod poștal: 910019, România, RO 31268918, J51/96/2013, (denumită în continuare ”Compania”) cu privire la cumpărarea de către dvs. și respectiv vânzarea de către Companie a produselor comercializate de către Companie prin intermediul Website-ului.

1.2. Înainte de plasarea oricărei comenzi pe Website, vă rugăm să vă asigurați că ați citit și înțeles Termenii și Condițiile, Politica de retur, precum și celelalte documente legale aplicabile dvs. care accesează și lansează comenzi pe Website. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la prevederile Termenilor și Condițiilor vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: marcela_baden@yahoo.com.

  1. Identitatea profesionistului

2.1. Produsele achiziționate pe Website sunt comercializate de către Companie. Compania poate fi efectiv contactă la numărul de telefon 0723757555 sau la adresa de e-mail: marcela_baden@yahoo.com. Aceste date de contact vă permit să luați rapid legătura cu noi şi să comunicați cu noi în mod eficient.

  1. Principalele caracteristici ale produselor

3.1. Principalele caracteristici ale produselor comercializate de către Companie prin intermediul Website-ului (cum ar fi materialul sau măsura) se regăsesc în descrierea fiecărui produs, acestea fiind totodată evidențiate în cadrul fotografiilor care însoțesc fiecare produs afișat spre vânzare pe Website.

3.2. Produsele evidențiate în fotografiile de pe Website sunt confecționate având în vedere dimensiunile unei persoane cu înălțimea de 175 centimetri și o greutate de aproximativ 55 kilograme. Măsurile standard ale produselor care pot fi achiziționate de pe Website sunt S, M și L și au în vedere o persoană cu înălțimea de 175 centimetri (denumite în continuare ”Produse Standard”). Dimensiunile exacte ale mărimilor S, M și L sunt afișate pe Website. VĂ RUGĂM SĂ CONSULTAȚI CU ATENȚIE GHIDUL DE MĂSURI DE PE WEBSITE ÎNAINTE DE A LANSA O COMANDĂ PE WEBSITE.

3.3. În afară de Produsele Standard, Compania poate confecționa la comanda dvs. expresă și în conformitate cu specificațiile dvs. cum ar fi înălțimea indicată în mod expres în câmpul special aflat pe Website și alte mărimi ale produselor aflate pe Website, cum ar fi XS sau XL în funcție de specificațiile dvs. (denumite în continuare ”Produsele Personalizate”). Totodată, există posibilitatea să ne trimiteți în scris și alte criterii de care Compania va ține cont în fabricarea Produselor Personalizate. Dovada solicitării dvs. de personalizare sau specificațiile dvs. particulare va fi reprezentată de comunicările în format electronic dintre dvs. și Companie care pot fi efectuate prin e-mail, serviciul de mesagerie al Facebook sau serviciul de mesagerie al Whatsapp. PRODUSELE PERSONALIZATE NU BENEFICIAZĂ DE UN DREPT DE RETUR CI DOAR DE UN DREPT DE MODIFICARE.

  1. Preţul total al produselor

4.1. Preţurile produselor afişate pe Website includ taxa pe valoarea adăugată (TVA) (”Prețul produsului”). Taxa de livrare reprezintă costul transportului produselor comandate și nu este inclusă în prețul afișat pe Website (”Taxa de livrare”). Această taxă se plătește suplimentare de către dvs., pentru fiecare comandă lansată și este în valoare de 18 RON indiferent de numărul de produse comandate.

  1. Modalitatea de plată

5.1. Plata Prețului produselor comandate pe Website precum și a Taxei de livrare este în sarcina dvs. și se efectuează ramburs, în numerar, de către dvs., atunci când produsul este livrat la adresa menționată de către dvs.

  1. Modalitatea de expediere și livrare

6.1. Produsele comandate pe Website pot fi livrate numai pe teritoriul României. Compania utilizează servicii de curierat ale unor terți în vederea livrării produselor comandate pe Website. Termenul standard de expediere a comenzii dvs. de către Companie este de 3-6 zile lucrătoare de la data confirmării de către Companie a comenzii lansate de către dvs. pentru articolele aflate în stoc. Confirmarea comenzii se realizează prin transmiterea unui mesaj la adresa de e-mail furnizată de către dvs. în formularul de lansare a comenzii. Termenul de livrare al produselor la adresa furnizată de către dvs. este de aproximativ 2-3 zile lucrătoare de la data expedierii produselor.

6.2. În măsura în care Termenul de livrare a fost depășit, vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe e-mail pentru a verifica stadiul comenzii dvs. De asemenea, ne puteți solicita să livrăm de urgență anumite produse urmând ca noi să onorăm această cerere în măsura disponibilității noastre, cu informarea dvs. prealabilă.

6.3. În cazul în care apar împrejurări externe care sunt în afara controlului Companiei (cum ar fi: condiții meteorologice extreme, greve, insolvența sau alte proceduri judiciare ale partenerilor contractuali ai Companiei care sunt implicați în mod direct sau indirect în procesul de livrare al produselor) și care afectează termenul de livrare menționat mai sus, Compania vă va anunța pe e-mail, urmând să vă comunice noul termen de livrare.

  1. Garanția legală

7.1. În cazul constatării de către dvs. a unei lipse de conformitate, aveți dreptul de a solicita Companiei, ca măsură reparatorie, înlocuirea sau repararea produsului în funcție de opțiunea dvs., în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care această solicitare este imposibilă sau disproporționată. Cu toate acestea, aveți obligația de a informa Compania despre lipsa de conformitate în termen de două (2) luni de la data la care ați constatat-o. Termenul de două (2) luni curge de la data livrării comenzii către dvs. de aceea vă rugăm să inspectați produsul cu această ocazie și să ne transmiteți de îndată informații și dovezi privind lipsa de conformitate. Neexercitarea dreptului mai sus menționat înăuntrul termenului de două (2) luni și nerespectarea prevederilor privind informațiile și dovezile referitoare la lipsa conformității atrage pierderea lui.

7.2. O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporționată, dacă ea impune Companiei costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: (i) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; (ii) importanța lipsei de conformitate; (iii) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru dvs. O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă Compania nu are un produs identic pentru înlocuire.

7.3. Orice cerere de reparare sau înlocuire a produselor, dacă este întemeiată, va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp care nu va depăși cincisprezece (15) zile calendaristice de la data la care dvs. ați solicitat repararea sau înlocuirea produsului.

7.4. NU REPREZINTĂ O LIPSĂ DE CONFORMITATE DETERIORAREA MATERIALELOR PRODUSELOR COMANDATE PE WEBSITE CA URMARE A NERESPECTĂRII INSTRUCȚIUNILOR DE UTILIZARE ȘI CURĂȚARE (SPRE EXEMPLU SPĂLAREA LA ALTĂ TEMPERATURA DECÂT CEA MENȚIONATĂ PE COMPOZIȚIA PRODUSULUI).

  1. Răspunderea Companiei

8.1. Compania nu va fi răspunzătoare pentru prejudiciile indirecte de exemplu pierderea profiturilor sau pierderea unei oportunități, sau pentru imposibilitatea de a livra produsele sau de a executare oricare dintre obligațiile care revin Companiei conform acestor Termeni și Condiții în cazul în care această neexecutarea este cauzată de un eveniment asupra căruia nu deținem niciun control, cum ar fi condiții meteorologice nefavorabile, grevă, insolvența partenerilor contractuali de care depindem.

8.2. Limita maximală a răspunderii Companiei faţă de dvs. pentru orice prejudiciu suferit în legătură cu comanda dvs. pe Website va fi limitată la suma totală aferentă comenzii dumneavoastră.

  1. Soluționarea reclamațiilor

9.1. Pentru orice reclamații referitoare la produsele achiziționate prin intermediul Website-ului, vă puteți adresa în mod direct Companiei utilizând datele de contact din cadrul secțiunii 2 de mai sus. Pentru a vă putea identifica și soluționa în mod eficient reclamația dvs., vă rugăm să ne transmiteți o comunicare scrisă în care să precizați: datele dvs. de identificare (nume, prenume, nr. de telefon și adresă de e-mail), data la care ați efectuat comanda, numele produsului comandat, data la care ați primit sau, după caz, trebuia să primiți comanda, precum și pretenția dvs. Vă vom răspunde în termen de maxim zece (10) zile lucrătoare.

9.2. Totodată, aveți dreptul să depuneți o reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului cu sediul în Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865 sau în format electronic la adresa http://reclamatii.anpc.ro/.

  1. Dreptul dvs. de retragere

10.1. Beneficiați de o perioadă de 14 zile pentru a vă retrage din prezentul contract având ca obiect Produsele Standard, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât: (i) costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Companie; și/sau (ii) costuri constând în diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Cu toate acestea, dvs. veți suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor cum ar fi costul serviciilor de curierat pe care dvs. îl alegeți.

10.2. Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la data la care dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de dvs., intră în posesia fizică a produselor.

10.3. Cu toate acestea, nu veți beneficia de un drept de retragere în ce privește Produsele Personalizate. În măsura în care este fizic posibil, Produsele Personalizate pot fi modificate de către Companie în mod gratuit, dvs. suportând doar costul curierului de retur către Companie și Taxa de livrare. Modificările care pot fi efectuate în mod gratuit sunt fie scurtarea fie strâmtarea produselor. Nu va fi posibilă modificarea produselor care presupun lărgirea acestora.

10.4. Condiţiile şi procedurile de exercitare a dreptului de retragere pentru Produsele Standard, precum şi formularul tipizat de retragere sunt prezentate în Politica de retur a Companiei disponibilă pe Website.

  1. Aplicabilitatea Termenilor și Condițiilor

11.1. Acești Termeni și Condiții sunt aplicabili fiecărei comenzi lansate pe Website. Relația contractuală dintre dvs. și Companie, reglementată de acești Termeni și Condiții, încetează, în condiţiile legii, prin executare, acordul de voinţă al părţilor, denunţare unilaterală, expirarea termenului, imposibilitate fortuită de executare, precum şi din orice alte cauze prevăzute de lege. Putem modifica acești Termeni și Condiții urmând să vă aducem la cunoștință acest aspect în prealabil.